//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


diEt???

rindu nye nak makan nasi... da seminggu nie on diet... konon la diet.. padahal diet tuu tak seimbang langsung.. aku pon heran camne laa aku nie boleh jadi student nurse.. bab - bab kesihatan cam diet nie pon fail... padahal benda nie kacang je... ada la sorang member aku nie tegur aku.. 'bell, asal tak makan.. diet ke.. lau nak diet pon agak - agak la.. try cara shabu diet, nasi amik sikit jew tapi lauk lebih.. bukan camni sampai tak makan langsung.. nanti sakit camne... kite nie duta kementerian kesihatan tau tak'... mak oit, makan dalam aku tau.. bukan aku suke suki puase nasi, ak just tak de selera je nak makan... tapi lau nak menyedapkan hati diaorag tuu, aku pon makan la jugak.. yang penting bukan nasi... biler duk sorang - sorang aku pikir balik, lau aku tak makan nanti boleh jadi gastrik + KZM (kurang zat makanan).. dah ler gastrik aku nie suke hati je nak menyerang... biler- biler mase pon boleh dapat.. parah laer lau dapat gastrik nie.. alamatnye terbongkang la aku baring atas katil tuu.


nie la ye contoh kzm tuu..


so, aku amik keputusan makn ler.. jangan sampai tak makan langsung.. aku tak nak menyusahkan orang lebih - lebih lagi rumate aku tuu... lau parents aku tahu aku diet sampai tak makan pape, tak ke satu guni aku kene basuh... nanti cik emak yang duk membebel sakan... encik ayah tak kate pape pon kan...

p/s : lau korang nak diet boleh laa sangat - sangat... yang penting diet tuu mesti la seimbang tau... haa... ikut piramid makanan yang pihak kementerian kesihatan buat nie yup....


tadaa... ikut yang nie yer....


ok la,,, sambung entri len kali yer.. nk stalker blog seseorang sat...