//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


ceramah!!

mase 2/2 hari tuu, kolej pebagai laa nak adekan ceramah obesiti laa sangat.. aku rase tak dee pon bebudak kolej aku nie yang obes tuu kan.. kekadang aku pelik jugak dengan kolej nie.. ade mase-mase sempoi jee, ada mase-mase datuk nak turun kolej macam-macam aktiviti nak buat... yang parahnye kami student nie.. bagai nak rak menjalankan program yang dirancang...

mase ceramah tuu mula aku start warning daa member aku kat sebelah... lagi 30 minit lau ceramah nie membosankan jangan laa marah lau aku terlentok atas meja tuu... sebab aku memamg da bajet laa ceramah nie akan menjadi sesuatu yang tak kan mampu menarik minat aku punyer...last-last yang terlentok tuu bukan aku tapi member aku yang aku turunkan pesan tuu...

haa, nak tahu tak ape rahsia aku tak jadi tido mase ceramah tuu... benda nie tak boleh buat selalu... kena buat jarang-jarang lau kena tangkap memang masak la korang...

actually, aku dok merampas buku crossword puzzle kawan aku yang duk kat depan aku tuu... dekat berbelas pages jugak aku kerjakan buku tuu.... naseb baik la kawan aku tuu jenis memahami, lau tak memang free jee aku kena luku kepala dengan dia...

dah-dah aku nak sambung tengok yakitate japan nie... lau ade mase aku tulis entri len malam nie...