//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


drAma air mAta

bulan lepas dengan bulan nie bulan drama air mate je.. semua benda boleh buat air mate aku mengalir.. lebih-lebih related dengan dia.. semuanye mencabar.. dengan paper examnye.. dengan dia yang tak paham aku.. semua benda stress.. masyaAllah, banyak giler dugaan kali nie.. 'takpe nabila, you can face all those' aku cakap kat diri aku sendiri... tapi hakikatnye aku rapuh.. rapuh giler-giler... perlukan orang untuk support aku berdiri.. beri aku nasihat.. stay kat tepi aku biler aku perlukan sokongan dan semangat sangat.. hanye air dan doa yang yang mampu aku lakukan saat nie.. dugaan memang berat.. tapi memandangkan semua tu ujuan yang Allah nak bagi, aku hanye mampu terima sebab pasti ade sinar kebahagian disebalik semua nie...


~nabila athirah~