//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


harapan

ya ALLAH.. kenape hati nie masih ingin kan dia.. bantu laa hamba Mu nini untuk lupakan dia.. insan yang pernah disayangi..  walaupun hanya seketika.. kadang kala ada air mata yang mengalir kerananya.. tapi banyak jugak kenangan yang dicipta dan sukar untuk dilupakan.. ketahuilah bahawa hati ini berat untuk melepaskanmu.. sakit hati bila dia sudah tak pedulikan diri ini lagi.. memang benar kata dia yang aku ini ego.. ya, memang jarak itu sengaja aku cipta antara kita.. yang pasti biar laa alasan aku mencipta jarak itu aku simpan kemas dalam lubuk hati.. tak perlu untuk diberitahu kepada kau... kerana kau takkan pernah memahani isi hati ini.. hanya kepada ALLAH mampu aku luahkan segalanya, kerana bukan semua rahsia boleh dikongsi bersama... memang aku masih berharap.. kerana kau insan kedua selepas dia.. namun aku mengerti yang kau tak mungkin aku gapai lagi.. semoga berbahagia.. terima kasih kerana berikan aku kesempatan untuk menyayangi mu selama ini..