//super awesome !
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. replace your own image :D


Bigfoots!




Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


sakit hati

ya ALLAH, kenapa laa dengan mamat nie sorang.. suka sangat menyakitkan hati aku sedangkan kami dah takde ape-ape.. memang laa cara aku tuu tak sesuai.. tapi tak perlu laa sindir-sindir aku.. dah laa hilangkan barang yang aku bagi dekat dia.. turun air mata aku ibarat air terjun yang tak mampu dibendung dah.. aku hanya mampu bersabar.. kenapa laa dia boleh buat aku macam tuu.. aku tak kisah sangat tapi terluka laa.. setiap perkataan yang dia tutur kan dekat laman sosial memang mampu menaikkan darah aku.. menggelegak.. cukup menggelegak biler aku bace.. satu yang aku tak suka tentang dia, suka membandingkan aku dengan orang lain.. amboi, macam laa orang lain tuu perfect sangat.. dia tak tahu ke Allah cipta kita tak sempurna.. sebab tuu laa kita saling melengkapi.. tapi dia macam bangang je.. kalu ape yang aku tulis tuu takde kaitan dengan dia, dia tetap akan tulis sumthin yang menyakitkan hati aku.. aku hanye mampu bertahan.. aku malas nak carik gaduh dengan dia.. buat serabut kepala je.. dah laa banyak benda nak pikir..lantak awak laa, saye malas nak pikir.. lau awak delete no phone saye, kenape tak unfriend je saye dekat fesbuk.. eh jangan unfriend, block terus senang.. unfollow je saye dekat twitter lagi senang.. saye tak yah membaca tweet awak yang menyakitkan hati saye.. pendekatan yang saye ambil ialah berdiam diri.. bukan mengalah, tapi malas nak mencipta dosa free...




~shErbEt~